2010-07-09

9/7 2008

Idag är det 2 år sedan en av mina allra bästa vänner tyvärr lämnade detta liv. Har aldrig träffat någon med så mycket energi, kärlek och värme. Han var en kille som alltid gav mer än han tog och som du alltid kunde lita på. Tyvärr så hade vi inte lika mycket kontakt sista tiden men det var som att tiden hade stått still varje gång vi pratade/träffades. Har funderat en del om allt kanske hade blivit annorlunda om vi hade slagit till med våra drömmar att öppna nått ihop eller om jag hade funnits där för dig. Men samtidigt vet jag att jag kan inte gå runt och tänka så, då det skulle äta upp mig och du förmodlingen skulle ha bitch slappat mig bara för att ha tänkt tanken :). Vet att dina skratt förgyller änglarna däruppe ;) I see you, when its time


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar