2010-07-27

Strategi, semester och present :)

Jag har nu ändrat lite i min köpstrategi då jag köpte in mig på Lundbergs redan denna månad. Egentligen skulle jag handla varje kvartal men då jag tycker det är för lång tid att vänta, vilket i längden skulle leda till att jag tappar fokus och kanske börjar slarva. Det blir egentligen samma sak det är bara att istället för att köpa för 10000 varje kvartal så delar jag upp det genom att köpa in mig på Lundbergs månad ett, Ratos månad två och månad tre sparkonto. Pengarna är de samma 5000 vid varje tillfälle. På detta sätt kommer jag hålla uppe min motivation, vilket kommer löna sig i längden.

Sen kan jag meddela att operation semester har börjat :) Den började helt wonderful med att jag fick min födelsedags present i förskott av tjejen. Ett halsband från Dyrberg/Kern. Tack älskling du är bäst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar